Chat server

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Fri Jun 29 15:52:01 EEST 2001

On Fri, Jun 29, 2001 at 03:32:35PM +0000, Michael Iatrou wrote:

> When the date was Friday 29 June 2001 12:02, George Daflidis-Kotsis wrote:
>
> > Ean ontws 8eleis chat SERVER, apo th stigmh pou trexeis linux 8a sou
> > proteina enan ircd.
>
> Σκοπός μου είναι να στήσω ένα web based chat που θα φορτώνεται στον browser
> ως java applet.

Ara 8eleis enan web based (java) client pou 8a milaei eite se enan topiko
irc server pou 8a sthseis (grammeno se C, kanonika, opws ka8e allos
daemon). Apo kei kai pera mporeis na perioriseis ton client na sundeetai
mono ston topiko sou server n' oi users na mporoun na mpoun se opoiondhpote
irc server.

Filika.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]