regular expression

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Fri Jun 29 13:53:01 EEST 2001

On Fri, 29 Jun 2001, George Daflidis-Kotsis wrote:

> On Fri, Jun 29, 2001 at 06:07:19AM +0300, Steve Stavropoulos wrote:
>
> > Ap' oti eida den sou eipe kaneis mexri twra thn pio swsth lysh gia na
> > kaneis ayto pou 8es, opote 8a sthn pw egw:
> >
> > gia thn agglikh le3h:
> > cat kokos | cut -d "=" -f 1
> > gia thn ellhnikh:
> > cat kokos | cut -d "=" -f 2
> >
> > kai mia bonus seira entolwn (prosfora tou katasthmatos):
> > cat kokos | grep 'english_word' | cut -d "=" -f 2
>
> BZZZZZZZZZZZZZZZZZZ! Euxaristoume gia th summetoxh sas alla dustuxws, xasate!
>
> Me regular expressions eipe o an8rwpos...

Ma otan rwtaei kapoios den einai <em>ka8olou</em> sigouro oti 3erei ti
prepei na rwthsei. Egw sthn prokeimenh periptwsh tou eipa enan poly wraio
tropo ypo8etwtontas oti 8a ftia3ei to lexico tou ws cgi script me bourne
shell, aytos omws telika 8elei na to grapsei se asp.

kai to regural expression pou zhthse, efarmosmeno se sed:

s/\([^=]*\)=\(.*\)/english word=\1 and greek word=\2/