Ti kanei h Caldera re paidia!!!

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jun 29 11:23:16 EEST 2001

On Friday 29 June 2001 02:51, Vikentios wrote:

Slackware forever!! ;-) αλλά ...

> Oi perissoteres
> prospathoun oso perissotero mporoun na se periorisoun sti dianomi
> tous me apokleistiko skopo to kerdos tous.

δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό αυτό. Έχεις μία εταιρεία. ωραία? είναι
κακό να θές το προϊόν σου να το έχουν όλοι οι πελάτες ? όχι. το θέμα
είναι να μην χρησιμοποιείς αθέμιτα μέσα (όπως π.χ. violation του GPL).

> Mi mas ksegelaei oti mporoun na ginoun download

εμένα με ξεγελάει πάντως, αφού την δουλειά του την κάνει. Αν αύριο θέλω
να στήσω ένα μηχάνημα με RedHat, θα κατεβάσω τα 3 iso images και θα
είμαι και νόμιμος. Τί άλλο μπορεί να θέλω ?

> (aurio oi perissoteroi  tha thoulevoune se
> etairies pou tha ehoun synapsei symvolaia syntirisis me autes).

μαγκιά τους.

> Distihos vlepo mia politiki microsoft (antigrafes) me perissotero
> isos romantismo.

Και πάλι θα ρωτήσω που είναι το κακό μέσα σε αυτό. Κακά τα ψέματα, αν
δεν υπήρχαν οι εταιρείες ίσως να μην είχε γίνει το στήσιμο μιας
διανομής (εντελώς τυχαία λέμε mdk/suse/redhat) τόσο εύκολη υπόθεση,
ώστε να μπορεί να το εγκαταστήσει ο οποιοσδήποτε.

Αν δεν υπήρχε εταιρεία να χρηματοδοτήσει το gnome, δεν θα υπήρχε το
gnome. Το ίδιο ισχύει παντού.

Αν δεν υπάρχει η «καπιταλιστική» (να το πώ έτσι ωμά) εταιρεία από πίσω
να ρίξει το χρήμα, μάλλον δεν προχωράει και πολύ η κατάσταση.

Αρκεί να μπορείς να επωφεληθείς ΕΣΥ σαν απλός χρήστης, ανεξάρτητα πόσα
φορτηγα με χρήματα εισέρχονται στους ιδιαίτερους χώρους μια κάποιας
εταιρείας ;-) χωρίς να μπορεί η εταιρεία να σου επιβληθεί με το δικό
της τρόπο (σαν να μου θυμίζει Microsoft αυτό).

> Kai vaivea anaferomai mono se kapoies etairies kai
> oxi stis foteines eksereseis Debian kai Slackware.

να αναφερθώ σε αυτές τις κάποιες εταιρείες ?? έχω αγοράσει το redhat
5.0 και το redhat 5.2. ήμουνα τελείως αρχάριος και χρειαζόμουνα ένα
υποτυπώδες βιβλίο για να μπορέσω στο κάτω κάτω να κάνω copy ένα αρχείο
;-)

από κει και πέρα δεν μου παρουσιάστηκε ανάγκη να ξανααγοράσω διανομή.
Και τώρα τελευταία, αν κοιτάξεις στα ράφια του Παπασωτηρίου τις τιμές
των RedHat και τί προσφέρουν αυτά τα τεράστια κουτιά, θα δείς πως είναι
σαν να σου λέει η ίδια η RedHat "έλα και κατέβασέ το". Εκείνα τα κουτιά
(ένα μάλιστα έχει 100.000δρχ), ε, απεθύνονται σε επαγγελματικό χώρο.

Αν είναι έτσι, εγώ δεν βλέπω να υπάρχει πουθενά αντιγραφή της
Microsoft. Αντίθετα, αν η Microsoft θέλει να προχωρήσει καλά, ίσως να
έπρεπε να αντιγράψει την RedHat ;->

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras