Filesystem errors [SOLVED]

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Thu Jun 28 18:13:01 EEST 2001

Γεια χαρά σε όλους.

Πριν από μερικές μέρες πήγα να αναβαθμίσω το σύστημά μου. Κατά τη
διάρκεια της αντιγραφής του παλιού δίσκου στον καινούριο μου έβγαλε
ένα σωρό λάθη και στο τέλος "kernel panic". Υπέθεσα ότι θα ήταν κάποιο
πρόβλημα με το IDE (UDMA και δε συμμαζεύεται - ήξερα ότι υπάρχουν
διάφορα bug σε μερικά chipsets, και δεν ήμουν σίγουρος αν το δικό μου
ήταν εντάξει). Άρχισα λοιπόν να κάνω δοκιμές με το hdparm και τις
παραμέτρους του BIOS, αλλά ό,τι κι αν δοκίμασα εμφανίζονταν λάθη.
Ειδικά όταν αντέγραφα μεγάλα αρχεία (μερικά MB και πάνω) τα αντίγραφα
δεν ήταν ποτέ ίδια με τα πρωτότυπα.

Τελικά μού 'φεξε ότι το πρόβλημα μπορεί να είναι στη μνήμη,
έκανα μερικές δοκιμές και διαπίστωσα ότι ένα σιμάκι από τα τρία ήταν
ελαττωματικό. Αν λοιπόν έχετε κι εσείς περίεργα προβλήματα, κατεβάστε
το memtest86 (http://www.memtest86.com/) και δοκιμάστε το.

Ελπίζω αυτό το μήνυμα να βοηθήσει κάποιον.

Αλέξανδρος.

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr