Arbitrary From headers

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Jun 28 11:45:01 EEST 2001

On Thu, Jun 28, 2001 at 09:48:13AM +0300, tOm_dR wrote:

> Meta apo sizitisi to thema theoreitai LIKSAN. Sygnwmi se
> osous **epriksa** (nai , otan tzantizomai ginomai megalo a****i)
> synexizoume opws hmastan.....

Mia rhsh leei pws apo tote pou bre8hke h suggnwmh xa8hke to filotimo.

An exeis th dia8esh na sunexizeis mia suzhthsh pou 3ereis pws einai
ektos 8ematos, atoph, etairoxronismenh frontise na exeis kai ta kotsia
na to kaneis xwris na kalupteis thn upolhpsh sou pisw apo mia suggnwmh
pou 8a peis ek twn usterwn.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]