Terminal how-to?

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu Jun 28 06:35:01 EEST 2001

Sorry pou arghsa 7 mhnes na apanthsw.
Loipon, sou exw ena url pou exei merika alla url mesa kai mia endiaferousa
syzhthsh gia to 8ema:
http://slashdot.org/article.pl?sid=01/06/27/209224&mode=thread

PS. apo oti 8ymamai yphrxe paromoio thread pio prosfata alla ayto to mail
brhka prwto opote apantw edw ;)
PS2. bebaia twra pou 3anakoitaw to mail blepw oti tou filou mas tou leipei
mia kentrikh monada...