Kppp

v13 at priest.com v13 at priest.com
Wed Jun 27 23:24:01 EEST 2001

On Wednesday 27 June 2001 16:46, mixdim at softnet.tuc.gr wrote:
> On Wed, 27 Jun 2001, Giannis Panagou wrote:
> > Geia hara
> >
> > Kano kanonika sydesi  me to kppp syndetai sto isp. dinostis rithimis ta
> > dns ta panta alla internet den vlepo.
> > Help
>
> To poio pithano einai na ftaiei to routing table sou, alla
> prepei na dieykriniseis perissotero to problhma.

Den ksero to kppp ti parametroys akribos pernaei sto pppd, alla ayta
poy xreiazetai sigoyra einai to defaultroute, to opoio nomizo to
bazei KAI to noipdefault, an antistixei IP sto hostname

Apo to man toy pppd:
       noipdefault
              Disables the default behaviour when no local IP address is specified, which is to determine  (if  possi-
              ble)  the  local IP address from the hostname.  With this option, the peer will have to supply the local
              IP address during IPCP negotiation (unless it specified explicitly on the command line or in an  options
              file).

Me apla logia.. An to hostname einai mpla.mpli.gr,
tote, sto /etc/hosts prepei na leei:
0.0.0.0 mpla.mpli.gr
Se antitheti periptvsh, xreiazetai to noipdefault, to opoio nomizo oti den to
bazei to kppp,

> Michail Dimitris
<<V13>>