Arbitrary From headers

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Jun 27 20:57:01 EEST 2001

On Wed, Jun 27, 2001 at 08:57:28AM +0300, Thanos Kyritsis wrote:

> Nai patriwtika to paw, simera logokrineis emena
> avrio kapoion allo.  Gia twra ***stamataw***, alla EAN KSANASIMVEI
> na sai SIGOUROS, pws tha apantisw xeirotera! (akoma kai an den eimai egw
> aftos
> pou tha logokrineis.)
>

> NTAVELIS OVER

  Παρεμπιπτόντως, θεωρείται εξαιρετικά κακή πρακτική σε mailing lists (και
όχι μόνο), να στέλνει κάποιος μηνύματα με διεύθυνση αποστολέα που δεν
αντιστοιχεί στον ίδιο. Δεν το εξηγώ παραπάνω, νομίζω ότι είναι αυτονόητο.
Βέβαια, στη συγκεκριμένη περίπτωση, εκτός από την διεύθυνση είναι λάθος και
το όνομα, αλλά ποιος ξεκινάει τώρα κουβέντα για το είμαι-πολύ-θρασύδειλος-
για-να-βάλω-το-όνομά-μου-και-βάζω-ό,τι-να-'ναι...

  Και ναι, θα προτιμούσα να στείλω αυτό το μήνυμα σε προσωπικό, και θα ήταν
διατυπωμένο με πολύ λιγότερο κόσμιο τρόπο, αλλά, στη συγκεκριμένη περίπτωση,
απλά δεν μπορώ.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr