Linux kai Ultra ATA 100 more info

Kotsmaster of Kotsanes A.E. foufoutos at kotsanes.gr
Wed Jun 27 16:01:01 EEST 2001

Kathisa kai kategrapsa ta minimata pou mou bgazei kai oi treis teleutees grammes prin kolisei einai oi eksis:

VP_IDE:VIA vt82c686b (rev40) IDE UDMA100 controller on pci00:07.1
  ide0:BM_DMA at 0xc000-0xc007, Bios settings:hda:DMA, hdb:DMA
  ide1:BM_DMA at 0xc008-0xc00f, Bios settings:hdc:pio, hdd:pio

to kolpaki me to jumperaki tis m/b gia tin onboard karta ixou den to dokimasa akoma.. tha to dokimaso simera to apogeuma kai tha sas po ta apotelesmata. Bgazete kanena sumperasma apo auta ta minimata?? ta proigoumena minimata apo auta den fenonte na exoun kapoia sxesi me to kolima.... :((

thnx in advance
Sotiris Ganouris
Kotsmaster of www.kotsanes.gr