Linux kai Ultra ATA 100

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Tue Jun 26 20:13:01 EEST 2001

When the time was Tue, 26 Jun 2001 12:45:15 +0300, Kotsmaster of Kotsanes A.E. wrote....

Hello,
An h motherboard sou exei to promise ATA 100 controller tote kane ena search sta archive me to
parakatw:
UDMA/100 kai PROMISE ATA 100 controller

eixa sthlei ena mail pou periegrafa pws na exeis support se kernel 2.2.x gia afto ton controller.
Se kernel 2.4.x apla xreiazete na exeis ta :
CONFIG_BLK_DEV_PDC202XX=y
CONFIG_IDEDMA_AUTO=y

AN exei allo pc me linux kane ena build ena kernel 2.4.x me ta parapanw kai ftiaste mia bootdisk me
afto ton kernel.
Kane boot me thn disketa kai ksekina to install tis dianomhs pou thes.

ELpizw na voithisa,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life