Adinati egatastasi linux se Olympia P166

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Mon Jun 25 12:12:00 EEST 2001

On Mon, 25 Jun 2001 11:20:47 +0300
Nikos Ladis <nikosladis at yifan.net> wrote:

> Kalimera,
>               Edo kai kapoies meres prospatho na egatastiso linux se ena
> mihanima me ta eksi haraktiristika :
> Olympia P166 me 128MB RAM kai 2 scsi sklirous 2 kai 4 GB antistoiha
> scsi controller adaptec 15xx
> VGA ATI mach64vt
> Ethernet 3com
>
> Prospathisa na egatastiso oles tis parakato dianomes alla horis kammia
> epitihia : SuSE 6,3 7,0 7,1 kai Mandrake 8
> I egatastasi me tin suse ksekinaei kanonika eite se grafiko perivallon eite
> meso yast1 i 2 kai otan paei na egatastisei ta paketa egatalipei meta apo
> [...]

Kalimera Niko,
se kati tetoies periptoseis ftaei sini8os i mnimi. Dokimase:
a: na ths alakseis bank
b: na ti ``sviseis'', me mia gomolastixa diladi, pare apala-apala tous akrodektes gia na figei tixon sisorevmenos molibdos oste na ginetai kali epafi.
g: na tin antikatastiseis an kati apo ta parapano de doulevei.

pantos sigekrimeno hardware prob de nomizo na iparxei, afou ta iposistimata pou anafereis doulevoun ola aproskopta.

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr