To mysthrivdes malloc.c

Dimitrios Bartzos bartzos at hol.gr
Fri Jun 22 17:24:01 EEST 2001

Χαίρετε,

Τρέχω το Linux Redhat 6.1  με το gnome desktop environment.

Εδώ και λίγο καιρό η εφαρμογή gnome-help-browser μου κάνει core dump στο
άνοιγμα
και η σχετική έρευνα στο gdb δείχνει ότι ψάχνει να βρει το αρχείο
malloc.c, το οποίο δεν υπάρχει πουθενά στο σύστημα και ούτε καν στα
sources του Linux.

Με μια σύντομη ματιά που έριξα στο web για αυτό το αρχείο, δείχνει ότι
και άλλοι
χρήστες είχαν το ίδιο πρόβλημα με αυτό το αρχείο προσπαθώντας να τρέξουν
άλλες εφαρμογές. Ωστόσο δε βρήκα πουθενα απάντηση γιατί χρειάζεται αυτό
το αρχείο
(και ειδικά at runtime...)
Όποιος γνωρίζει κάτι θα μπορούσε να μου στείλει μια απάντηση με προσωπικό
διότι δεν είμαι μέλος της λίστας.

Ευχαριστώ,

Δημήτρης.

ΥΓ. Τις παλιές καλές ημέρες έτρεχε μια χαρά το gnome-help-browser...