User Authentication via SQL

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Fri Jun 22 16:03:01 EEST 2001

> 8elw na sthsw mia SQL kai na kanw authentication twn xrhstwn mesw auths
> kai OXI mesw tou /etc/passwd, /etc/shadow, klp.
> 8elw plhrofories wste to authentication na douleuei gia services pou
> epilegw egw. Mhpws auto pou 8elw prepei na ginei mesw PAM?
> Pou mporw na brw plhrofories gia tetoio project?
>
> Euxaristw,

Exo idi grapsei kata 75% ena arthtro sxetiko. Prepei na teleiosei to
Savatokiriako
opote tha to steilo sto magaz gia diomosieysi (arkei na do ke pos duleuei i
SGML). Molis teleiosei tha su to steilo me mail. Me liga logia:

Nai ginete arkei to sistima su na trexei glibc 2.0. Meso tu PAM eine
mplealidiko alla mporei na ginei meso Name Server Swith. Des san hint to
arxeio /etc/nsswith.conf.

Iparxei ke kapoio sxetiko project sto

http://sourceforge.net/projects/nss-mysql/

endiaferun akoma ta
http://www.gremlin.it/
http://sourceforge.net/projects/nss-sqldb

Tha prepei pantos na ksereis ligo C ligo MySQL gia na ta kaneis na dulepsun
sto sistima su.

Perisotera sto magaz

Giannis Tsagatakis