sxetika me to PAM...

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Jun 21 12:43:01 EEST 2001

On Thu, 21 Jun 2001, Tasos Kotaras wrote:

> E loipon oxi! Na ti exw sto /etc/pam.d/passwd:
>
> auth       required /lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok
> account    required /lib/security/pam_pwdb.so
> password   required /lib/security/pam_cracklib.so retry=3 type=LINUX
> #password   required /lib/security/pam_cracklib.so retry=3 minlen=6 difok=1 dcredit=2
>
> password   required /lib/security/pam_pwdb.so use_authtok nullok md5 shadow
>

> > Aplws bgale to obscure, kai bale min=0 ....
>
> To ekana kai ayto, alla pali pairnw diafora "BAD_PASSWORD..." mhnymata. Sthn trith
> prospa8eia skaei (opws anamenetai allwste), alla moy petaei ena mhnyma poy me bazei
> se skepseis:
> "authentication token manipulation error"
> Exei na kanei se tipota me ton kerbero; (Se ayto to 8ema eimai asxetos...)
>

> > Oh, kai ean exeis cracklib, bgale to kai ayto.
>
> An loipon prospa8hsw na bgalw thn 3h grammh (ayth me to cracklib), tote ginontai ta
> e3hs:
>
> prompt> passwd
> (current) UNIX password: *****
> passwd: authentication information cannot be recovered

LoL... RTFineM kai bgale kai to use_authtok :-)

Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

When you design user interfaces, it's a good idea to keep two principles in mind:
1.Users don't have the manual, and if they did, they wouldn't read it.
2.In fact, users can't read anything, and if they could, they wouldn't want to.