Problima me encodings se support system

Dimitrios Stasinopoulos reverant at teilam.gr
Thu Jun 21 12:25:01 EEST 2001

Paides xaireto()

Exo ena problima to opoio einai ligo periergo.
Mou exoun anathesei stin sxoli na ftiakso ena sistima
gia support tou prosopikou. Epsaksa ligo sto freshmeat
opou kai brika to ticketsmith, to opoio doulevei os eksis:
Stelnei aftos pou thelei support se mia diefthnisi, eg.
support_me at myorg.com kai to procmail otan lambanei to
mail afto to stelnei se ena perl script, pou me tin
seira tou to bazei mesa se mia mySql database. Istera
to prosopiko pou asxoleitai me to support blepei ta
mails pou kataxorountai san tickets mesa apo enan browser.
Mexri edo ola kala, kai doulevei teleia. To problima einai
os sinithos omos me ta ellinika. Sigkekrimena, exo stisei
mai selida pou meso forms stelnei to email, mias kai oi
perissoteroi stin sxoli oute email den kseroun na steiloun.
Eno loipon ama po sto procmail na to kanei deliver sto mbox
mou ta blepo ola omorfa kai oraia, kai ellinika ktl, ama
kanei pipe to email stin database...gamietai to simpan.
Endeiktika, to subject bgainei os eksis:

=?iso-8859-7?B?9OXz9DI=?=

Apo to opoio fainetai to exei ginei encoding me iso-8859-7
To zitima einai pos mporo na "zitiso" meso ton forms na stelnetai
to mail os plain text, kai oxi os encoded me charset tade?
Mesa stin selida pou einai i forma, exo balei to tag:

<form METHOD="POST" ACTION="mailto:support_me at myorg.com" ENCTYPE="text/plain">

alla parola afta den pairno tipota. I moni lisi pou mporo na
skefto einai bebaia mi-pragmatopoiisimi (encoding se ola ta
outlook plain text). Kserei kaneis tipota allo pou mporei
na boithisei?

Efxaristo prokatabolika

--
The Reverant