[COMMERCIAL]: 1ο Πανελληνιο Συνέδριο (Εργαστηριο) με θέμα"Το GNU/

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Jun 20 12:38:00 EEST 2001

Hello Yannis!

  On 20 Jun 01, Yannis Exidaridis wrote to All with subject "[COMMERCIAL]:   1ο
Πανελληνιο Συνέδριο  (Εργαστηριο)   με θέμα"Το  GNU/":

 YE> "Το GNU/Linux στις Ελληνικές Επιχειρησεις: Τα Οφέλη... αλλά και
 YE> τα Οφέλη"

 YE> Επίσημοι Προσκεκλημένοι Ομιλητές είναι οι κύριοι:

 YE> - Richard M. Stallman με τίτλο ομιλίας:
 YE> - Theodore Ts'o

Reuters, today.

Neoteres dhmosiografikes plhrofories anaferoyn oti toso o Richard M. Stallman
oso kai o Theodore Ts'o eginan dektoi ws omilhtes ystera apo mia basanistikh
diadikasia peer review sthn opoia symmeteixe sysswmos o Epixeirhmatikos kai
Ereynhtikos kosmos poy sthrizei to Dilima. O RMS dhlwse ston antapokrith mas :
"It is the largest and most important ever accomplishment of my life, since
pursuing my phd at MIT, to be invited as speaker on one of the international
jet-set of conferences organized by Dilima".

O Theodore Ts'o den htan dia8esimos gia na sxoliasei to dhmosieyma. Oi
teleytaies plhrofories anaferoun oti e8ea8h se bouno twn andewn na katey8ynetai
pros indouistiko monasthri toy tagmatos twn Terzoglitwn, 8elontas na ekplhrwsei
to tama poy e8ese ston Megalo Arxierea, Ayths Megaleioths, Ypaspisth ths
Ypshlhs Pylhs, Katoxo twn Efta Kleidiwn kai Mega Ekdoth toy Dilimatos.

Kala plhroforhmenes phges anaferoun oti o ari8mos twn aithsewn gia omilies sto
Pagkosmio Synedrio yper ths Eirhnhs, ths Agaphs, ths Proodou, toy Politismou
kai toy Linux stis Epixeirhseis kai thn Akadhmia, poy diorganwnei to Dilima,
eftase stis 4096. Logw elleipshs xwrou kai xronoy h Diorganwtikh Epitroph
anagkasthke na aporripsei tous omilhtes poy to kyros toys den antapokrinetai
sta ypshla standards toy synedriou. H lista twn aporrif8entwn aithsewn
perilambanei metaksy allwn tous Bruce Perens, Linus Torvalds, Marshall Kirk
McKusic, Nicholas Negreponte, kai Dalai Lama.

Problhma proekypse kai me etero proskeklhmeno omilhths toy synedriou, ton
Richard W. Stevens. Molis h Diorganwtikh Epitroph ema8e oti o Stevens, epitimos
proskeklhmenos omilhths, exei pe8anei edw kai ligous mhnes, apeilhse me akyrwsh
ths diorganwshs. H amesh kinhtopoihsh tou Agiou Petrou gia thn proswrinh
anastash toy kyriou Stevens, outws wste na mporesei na symmetasxei sto
synedrio, xaireth8hke omofwna apo thn Diorganwtikh Epitroph, kai apofasisthke
na toy do8ei ws anamnhstiko gia th boh8eia thn opoia prosefere sthn diorganwsh
toy synedriou, ena mako mplouzaki me th stampa toy "Dilima".

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.