Win2000 + Linux

Nickitas Koziaris immortal at internet.gr
Mon Jun 18 11:02:00 EEST 2001

Εχω καιρό να ασχοληθώ με το θέμα της συμβίωσης των 2 αυτών λειτουργικών
και θα ήθελα να ρωτήσω αν τελικά μπορώ να τα έχω και τα 2 σε ένα μηχάνημα
χωρίς να χρειαστεί να κάνω boot το linux από δισκέτα . Από κάποια posts
βλέπω ότι
κάποιοι χρήστες αναφέρουν τέτοια περίπτωση και παίζουν κανονικά .

Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω αν χρειάζεται κάτι το διαφορετικό στην εγκατάσταση
του Linux - πέρα από ίσως κάποιες αλλαγές στο lilo.conf για να δουλέψουν
κανονικά
και τα 2 λειτουργικά .

Ευχαριστώ (αντε μπας και βγάλω τα WinMe .....)

Νικήτας