Merikes apories

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Sun Jun 17 16:09:01 EEST 2001

At Σαβ 16 Ιουν 2001 18:23, Thanasis wrote:
> Kat'arxin na xairetiso olous tous ellines linou3ades. Epishs tha ithela na
> Vevaia exo merikes apories, an gnorizei kaneis na mou apantisei.
>
> Afou ekana syndromh kai dilosa desired username (giati 3 arage ?) kathos
H lista den einai gia tetoiou eidous apories, synnexizw me proswpiko.
(san kalos g.grammateas pou eimai... :)

> Orismenes alles erothseis tora :
>
> 1.) exo thn karta othonhs 3dfx 3500 TV h opoia exei ensomatomeno TV tuner.
> Tha ithela an gnorizei kaneis kanena programma gia x, pou na yposthrizei
> ton tv tuner afton (philips)
Den to 3erw ayto, alla giati de rixneis mia matia sto 3dfx Howto?
http://www.linuxdoc.org/HOWTO/3Dfx-HOWTO.html
(h kapou sto sklhro sou disko)

> 2.) epishs tha ithela na rothso ean kanenas gnorizei pos na programmatiso
> othoni LCD, pou epikoinonei meso tou protokolou RS-232 (seiriako) me ton
> ypologisth. H othonh einai 4x20. Ayto to rotao giati prospatho na 3ekinhso
> kati arketa filodo3o, na ftia3o ena home-made mp3 player vasismeno sto
> leitourgiko unix. An epishs kapoios exei plhrofories gia to pos na
> kataskevaso ena oloklhromeno kykloma gia IR as mou to pei (prokeitai na
> ensomatothei kai thlexeirismos)
Ayto to exeis dei? Exei syzhth8ei pio palia sth lista.
http://www.softlab.ece.ntua.gr/~sivann/mp3ophono/
An ayto ennoeis, mallon kapoios se prolave... :~)

Filika,
Yiannis

--
Yiannis Belias         <orion at hellug.gr>             `