neos xrhstshs

Mark Papadakis markp at phaistosnetworks.gr
Sat Jun 16 22:41:01 EEST 2001

Gia su Nee Xrhsth,

1. Ellhnika.
grkbd  ( http://grkbd.pathfinder.gr/ )
Des tis selides, exei howtos kathws kai ellhnika fonts, kai fysika to
programma gia na grafeis ellhnika.

2. Modem
Ti ennoeis 'to anagnwrizei' kai pws eisai siguros oti to exei vrei ?
Kai episis, pws ksereis oti 'den pairnei arithmo'?
Fantazomai oti esi theleis aplws na sindetheis sto Diktio, opote des ta
parakatw gia arxh:
http://members.hellug.gr/djart/guide/guide-6.html
http://www.linux.gr/magaz/05/06_xisp.html
http://xisp.hellug.gr/

3. DOS
Dokimase ta dosemu ( prepei na se kalipsei ) h kai vmware ( alla auto einai
completely different story ).
Des ta parakatw links gia to dosemu
http://www.linuxdoc.org/HOWTO/DOSEMU-HOWTO.html
http://www.linux.gr/magaz/09/07_mailbox-8.html

MarkP

PS: Kalo tha eitan na psaxnete monoi sas na vreite plhrofories pu tha eitan
poly eukolo na apokthsete, prin na rwtate. Your favorite search engine can
become your best friend.

.