Gia na sovareytoume...

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat Jun 16 17:45:01 EEST 2001

On Sat, 16 Jun 2001, DJ Art wrote:

> <snipped...>
>
> ωραία όλα αυτά που περιγράψατε, αλλά εύκολα. Απαντήστε σε κάτι δύσκολο:
>
> αν θές να βάλεις linux σε 386/486 με μόνο 2 ΜΒ RAM, τότε τί γίνεται ?

  Εδώ σφίγγουν τα πράγματα σχετικά. Ένας σχετικά σύγχρονος kernel έχει την
τάση να παίρνει περίπου 2 Mb. Άρα πρέπει να παίξεις με αρκετά παλιά έκδοση.
Είχα εγκαταστήσει κάποτε ένα Linux SLS σε 486/33 με 2 Mb RAM και δεν ήταν
πολύ ευχάριστο. Και αυτό έτρεχε Linux 0.99.15 (και ο kernel έπιανε 300-400
kb ασυμπίεστος, περίπου 150 k συμπιεσμένος).

  Αν είχε λίγη παραπάνω μνήμη θα έπαιζε καλά ως diskless X terminal πιθανώς.
Δεν ξέρω τι χώρο μπορείς να κερδίσεις πετσοκόβωντας ΒΑΡΒΑΡΑ τον kernel
(φτιάχνοντάς τον για embedded εφαρμογές, πχ).