Gia na sovareytoume...

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat Jun 16 14:45:01 EEST 2001

On Sat, 16 Jun 2001, Fotis Georgatos wrote:

> Cyric wrote:
> >
> > Se tiiii???? 486??? xlidh!!!!!
> > se 386/40 me 8mb kai enan 127 MB hd kaneis allos? (to
>
> 386sx/20, 6mb:
> http://magaz.hellug.gr/01/07_kerncomp.html

  Katholou asxhma. Mexri ton Avgousto tou 1998, eixa thn timh na kserw ena
hrwiko Linux pou etrexe (me to IDIO configuration) apo to 1993. Htan 386/40
me 8 Mb RAM kai dyo mikrous diskous akoma kai gia thn epoxh (200 Mb). Etrexe
Slackware Me Linux 1.1.x (argotera 1.3.x [1]) kai eksyphretouse 5 xrhstes
parallhla, syn ena UUCP [2] mail server, syn ena MUD. Eixe load 5 sxedon
synexeia, alla htan safws biwsimos. Epezhse mexri to '98, opote kai ton
antikatasthsame me enan 486/100 gia na krathsoume thn paradosh. :-)

  Kai mia kai milame gia palia mhxanhmata, molis teleiwsa thn basikh
egkatastash Debian s'ena Sun SPARCstation IPX (32 Mb RAM, 200 Mb HDD [3]).
Tou phre 4 wres (236 lepta [4]) na kanei compile ton kernel tou. H diafora
einai oti enw to IPX einai grhgorotero apo enan 386/40, einai kai arketa
paliotero.

  Allwste, an milame gia reverse dick size wars, tote tha kserete oti to
Linux trexei se diafores POLY mikres mhxanes, opws embedded
microcontrollers, Palmtops, klp. ;-)

A.

[1] O admin pisteve sth statherothta twn bleeding edge kernels, profanws.
[2] Argh!
[3] Upgraded se... 36 Mb RAM kai dyo diskous (o enas exwterikos) tou 1 Gb
    kai 1.3 Gb. To Linux pairnei kapou 150-200 Mb.
[4] Cross compilers are your friends. Ligotero apo 5 lepta compilation sto PC.