Arketa pia (Increasing a diskette density (was Re: mp3+floppy) )

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sat Jun 16 05:01:01 EEST 2001

On Fri, 15 Jun 2001, The Reverant wrote:

> On Thursday 14 June 2001 20:28, Christos Ricudis wrote:
>
> > * ^From.*ricudis.*$
> > /dev/kmem
>
> egkatastathei. To istato doulema itan afto to .procmailrc pou egrapses re
> Xristo?

Ma giati istato? Eimai sigouros pws 8a synexisei na ekfrazetai me fantasia
kai eyrhmatikothta se opoion tou dinei ta erismata (thn empneysh) gia kati
tetoio.

synexiste, synexiste,...
ayto einai to pio endiaferon 8ema pou yphr3e sthn lista apo ton kairo pou
thn parakolou8w (me DIAFORA apo ta ypoloipa).