GPS

Panagiotis Malakoudis pmal at space.gr
Fri Jun 15 08:08:01 EEST 2001

Gia ga-fra den mporo na se voithiso alla mia volta sto parakato link tou
ntp.org isos na se valei stin sosti rota.
http://www.eecis.udel.edu/~ntp/hardware.html
Endiktika pantos to GPS Synchronization Clock Model 200 apo to
www.gpsclock.com kanei (xoris to shipping) giro sta $380

ps
Prepei na meneis konta sto grafeio mou giati malon oi servers sou
jipnisan tou dikous mou me ta klamata tous kai theloun kai aytoi
Stratum-1

Cheers,

--
Panagiotis Malakoudis - Systems Administrator
Technical Division