mp3+floppy

Sidiropoylos Athanasios msx at kil.forthnet.gr
Fri Jun 15 04:43:01 EEST 2001

NetDaemon wrote:

> xwris

> me ena cdr kai gnosta burning software (p.x. nero) ginete aploustata!kali
> epitixia

Giath kale na bgei se windows gia na kanei kati tetio ??
Ase ton nerona eki pou briskete... Mia xara einai... 8-)

Afou eiparxei to cdrecord sto PC tou ka8enos gia aythn akribos thn
doulia. Ligo diabasma sto CDWriting howto kai.... Ta ypolipa sthn
konsola sas..... 8-)

Leei kai th prepei na deis gia na ftiajeis bootable CD kai ta panta.

Sidhropoylos A8anasios
msx