Θάλασσες και καλοκαίρι

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Thu Jun 14 20:48:01 EEST 2001

> Axxxxxxx, pou lete, eixa paei apopse to apogeuma sto Rio, edo konta
> sthn Patra.
Αχχχχ, μη λέτε για θάλασσες και καλοκαίρι, λυπηθήτε και μας εδώ στα
Γιάννενα... Βλέπεις, που να κάνουμε εμείς μπάνιο, στη λίμνη??? Οπότε
αναγκαστικά ξεμένουμε μπροστά στο PC, ξεροσταλιάζοντας μπροστά στην
εξωτική παραλία που έχουμε για wallpaper...

> ... kai o aeras sto leoforeio
> na se drosizei san proaggelos ths allhs, ths megalhs drosias ths
> patrinhs 8alassas.
[snip]
> aurio tha einai PALI MERA, kai pali ekei tha einai h 8alassa, kai...
[snip]
> einai kalokairi .. kai to nero me ta pagakia sto pothri mou perimenei .. a
> den mporw na to afhso paidia, suggnomh, sas kleino to mail
> grhgora-grhgora kai pao na to prolabo prin liosoun ola ta pagakia kai
> xathei h drosia tou.

Λοιπόν νομίζω οτι έχετε φλέβα ποιητή κ. Κεραμιδά! Αξίζει να
καλλιεργήσετε το ταλέντο σας (αν δεν το έχετε κάνει ήδη).

Για να επανέλθω όμως στο θέμα, μάλλον έγινε μεγάλη φασαρία για το
τίποτα. Οι προλαλήσαντες μάλλον ξεχάσαν μια βασική αρχή, το ΣΕΒΑΣΜΟ
μεταξύ των μελών της λίστας. Καθένας έχει τις απόψεις του, την
προσωπικότητά του, το στύλ του, και ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ να επιτιθέμεθα ο
ένας στον άλλο σε αυτή τη βάση. Κάθε παράπονο, κάθε διαφωνία, θα
πρέπει να εκφράζεται με σεβασμό. Όπως με ΣΕΒΑΣΜΟ θα πρέπει να γίνεται
και η πλάκα.

Συνεπώς πολύ καλά έκανε ο Reverant που διαμαρτυρήθηκε για τη
συμπεριφορά του κ. Ρικούδη, αφού αυτό τον έθιξε. Και αν κάποιοι
νομίζουν οτι δεν έπρεπε να θιχθεί, σύμφωνοι, αλλά πρέπει να ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ
το γεγονός οτι εθίχθη. Στο κάτω κάτω δε, κάποιοι από μας μπορεί να
μην τους αρέσει είτε το Ρικούδειο Χιούμορ, ακόμα και το χιούμορ εν
γένει : δικαίωμά τους, και δεν μπορεί κανείς να τους το "χτυπάει".
Αντίστροφα όμως, κανείς δεν μπορεί να ζητά τη διαγραφή κανενός - εφ'
όσον το θέμα είναι αμφιλεγόμενο, θεωρητικά μόνο μέσα από "ψηφοφορία"
θα μπορούσε να εκδιωχθεί κάποιος. Δηλαδή κανείς οφείλει να ΣΕΒΕΤΑΙ
και τις διαφορετικές γνώμες, όπως και τη γνώμη της πλειοψηφίας.

ΟΜΩΣ και ΕΣΕΙΣ κ. Ρικούδη, που διαισθάνομαι οτι έχετε μεγάλες
γνώσεις και εμπειρία και σας θαυμάζω γι' αυτό, θα πρέπει να
καταλάβετε δύο πράγματα (που νομίζω οτι ισχύουν και για τον καθένα).
Και θα έλεγα να τα διαβάσετε πολύ προσεκτικά και να τα σκεφτείτε.
1) Όταν κάνετε πλάκα σε κάποιον θα πρέπει να λαμβάνετε υπ' όψιν
τι μπορεί και τι δεν μπορεί να ανεχθεί αυτός ο άλλος, αλλιώς δεν
είναι πλάκα. (Π.χ. αν μου τα λέγατε εμένα αυτά με τη δισκέτα και το
φορμάρισμα θα σας διαολόστελνα (με προσωπικό mail) και θα είχα κάθε
δικαίωμα να το κάνω.)
2) Πρέπει να καταλάβετε οτι υπάρχουν ορισμένα όρια στις εκφράσεις,
πέρα από τα οποία θίγεται η αισθητική των ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ανθρώπων που
παρακολουθούν τη λίστα. Εφ' όσον δεν είστε μόνος σας στη λίστα, θα
πρέπει να κινείστε μέσα στα πλαίσια της ευπρέπειας όπως την
αντιλαμβάνεστε όχι ΕΣΕΙΣ, αλλά οι άλλοι (κατά μέσο όρο). Βεβαίως δεν
σας υποχρεώνει κανείς να το ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ και να το τηρήσετε αυτό. Είναι
όμως προυπόθεση για να λειτουργήσει εύρυθμα η λίστα, χωρίς flames και
τα συναφή, πράγμα που υποθέτω ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ.

Μιάς και το έφερα μέχρι εδώ, ας καταθέσω και εγώ την προσωπική μου
άποψη: τα best-of-ricudis τα εγκατέστησα για βραχεία περίοδο στο PC
μου (λίγες ώρες), και τα έβγαλα γιατί απλά δεν με εκφράζανε. Αντίθετα
βρίσκω οτι ο κ. Ρικούδης λέει ορισμένα έξυπνα κάποιες φορές και γελάω
και γω μ' αυτά. Άρα αν γινόταν ψηφοφορία θα έλεγα να τον κρατήσουμε
στη λίστα!!!.....

Συγνώμη λοιπόν για το μέγεθος του post αυτού, αν και νομίζω οτι
έπρεπε να επισημανθούν όλα τα ανωτέρω... ΣΕΒΑΣΜΟΣ λοιπόν, κύριοι...

Bones out

--
"I object to intellect without discipline;  I object to power without
constructive purpose."