Arketa pia (Increasing a diskette density (was Re: mp3+floppy) )

Dimitrios Stasinopoulos reverant at teilam.gr
Thu Jun 14 12:26:00 EEST 2001

Teleftaio mou reply gia to thema, arketa apasxolisame tin lista.
Kante oti nomizete.

> Se eirwnies toy styl formarw disketa se 650Gblights kala kanei o RIcudis
> kai milaei etsi. Tyxeros einai o sxoliasths o pitsirikas pou den ton
> epiasa egw sta xeria mou kyriolektika!

Den apantise mono se tetoiou style mails esti.

> Oso gia sena papa, ase , kalos fainesai alla Xristodoulos den eisai !

FYI reverant san aggliki leksi den iparxei, reverend iparxei. To reverant
einai efiologima.

> Ti problima re ? Karta hxoy? diktyou ? Gamwto pia 99% ths listas einai
> malakies gomenistikes toy styl h dikia mou serbieta den kathete kala sto
> braki mou aman pia. Kai na skefteis oti yparxoun kai merika kala projects
> sthn Ellada , alla poios endiaferetai gia to Mcrypt ?

as tin metonomasoume oti se sleuth-linux-greek-users, kai oxi apla
linux-greek-users. Kai den ksereis me ti projects asxoleitai o kathenas se
aftin ti lista.

> Dimitri , mhn lambaneis proswpika to epomeno alla prosekse,
> kaneis ma kaneis ma kaneis DEN exei dikaiwma na apomakrynei kanenan allon
> an den sou aresei den ton akous, ton bazeis sto kill file sou.
>
> H mipws den eisai eparkws dhmokraths ?

H dimokratia einai skata politevma giati pernei dedomena kapoia pragmata,
opos px to ithos ton politon. Apo oti fainetai omos merikoi den exoun akousta
aftin tin leksi.

End of story, sinexizoume san na min egine tipota.

The Reverant
(Dimitris Stasinopoulos)