Signatures

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu Jun 14 00:31:01 EEST 2001

On Wed, 13 Jun 2001, Giorgos Keramidas wrote:

> On Wed, Jun 13, 2001 at 03:47:31PM +0300, Papadogiannakis Vagelis wrote:
>
> > Molis proseksa oti oi ipografes sas diaferoun mono sta dedomena kai
> > oxi sto strcture! Mipos sas anagkazoun na xrisimopoieite afta ta sig
> > @ UPatras? I apla etixe ? : )
> >
> > > --
> > > DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
> > > Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras
> > > http://members.hellug.gr/djart
> > ---
> > > NKef (Kefalas Nikolaos) <nkef at otenet.gr>
> > > Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras
> > > visit http://users.otenet.gr/~nkef
>
> Mpa.  Den tha to lega:
>
> 	% cat ~/.signature
>
> 	-giorgos
>
> 	% _
>
> Xmmm, tora pou to koitazo pali omws, mhpos to Tmhma Hlektrologwn exei
> kapoio kanona pou to diko mas den ton exei... Xmmm.

 Oi hlektrologoi edw (upatras) kanoun sto prwto e3amhno ma8hma gia Unix,
opote as tolmhsw mia ypo8esh. (syggnwmh an kapoios prosblh8ei, mhn me
diagrapsete sas parakalw)

 Sto ma8hma pou tous ma8ainoun na stelnoun email me ton elm, tous
ma8ainoun kai th xrhsh tou ~/.signature kai tous dinoun ena sxetiko
template gia na ftia3oun to diko tous:

 Nick (Onomatepwnymo) <username at ee.upatras.gr>
 Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras

h trith seira me to url pisteyw oti einai dikia tous pros8esh.

PS. an me kathgorhsete oti kathgoro tous ee kai genikotera to ekpaideytiko
systhma gia patronarisma 8a exete dikio.

PS2. exete dei ta username pou exoun oi foithtes stous ee? Poly psarwtika,
opws to a98-4481, koryfh! Prose3te oti kai oi dyo ntrepontai na
xrhsimopoihsoun  to mail apo tous ee ;-)

PS3. sas parakalw na me enhmerwsete, an 8hxteite apo osa eipa, _prin_ na
me diagrapsete kai na mou dwsete thn eykairia na epanor8wsw-anaskeyasw.
Epishs 8a h8ela na mou peite poious den prepei na peirazw, poies
kathgories. Px. mia kathgoria apo oti exw katalabei einai oi ellhnikoi
ISP, mia allh einai o DJ Art. ta lew kala?