Arketa pia

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Thu Jun 14 00:14:01 EEST 2001

> Gia to an einai mia xara to xioumor tou, ase na to krinoun aftoi pou
> prosbalontai kai oxi esi (kai o kathe "esi") pou gelas eis baros afton pou
> prosbalontai. Emena prosopika den me exei prosbalei pote, apla
> antilambanomai oti kapoios mporei poli efkola na prosblithei apo ta
> legomena tou.

To provlhma telika einai proswpiko soy 'h milas gia alloys? Ekproswpos
twn apantaxoy adynamwn eisai? Emena moy aresoyn ayta poy leei kai gelaw,
opws 6a gelaga an apef6ynotan se emena, giati yparxei mia vasikh
leptomereia thn opoia agnoeis. Yparxei megalh diafora metaksy mias
pnevmatwdoys koyventas kai an kai kata poson ayth ginetai kakoproaireta.

> Den exo dei pote sistaseis pros ton Ricudi gia tin simperifora tou, akoma
> kai otan atomo pou prosvlithike dilose tin entoni disareskeia tou. Afto
> kai mono mou arkei.

Den exeis dei pote systaseis gia ton aploystato logo pws mas aresoyn
ayta poy leei kai o tropos poy ta leei.

> Mallon opoios prosvalei exei anagki tin gomena, kai oxi aftoi pou
> prosbalontai... Gia na min prosvlitheis apo afta pou leei o Christos
> prepei na eisai o megistos starxidopoulos, kai na min exeis ixnos timis.

Poia timh re megale? Ston ellhniko strato eimaste? An noiw6eis esy 'h
opoiosdhpote allos pws mesw enos email poy gia plaka esteile kapoios soy
6igete h timh soy tote ayto symvainei giati perneis poly sovara ton
eayto soy. To opoio einai monimo provlhma edw mesa apo polloys...