Arketa pia (Increasing a diskette density (was Re: mp3+floppy) )

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Wed Jun 13 21:51:01 EEST 2001

> [...]
> kanei einai na brizei kai na tapeinonei olous tous allous aneksairetos,
> xoris na boithaei sxedon kanenan (oute ego thimamai pote eida teleftaia
> fora mail tou pou apantise - me skopo tin lisi sxetikou problimatos -se
> kapoio erotima kapoiou melous. An aftin ti simperifora tin eixe sxedon
> opoiodipote allo melos tis listas, einai apolitos sigouro oti tha eixe
> apomakrinthei me tipikes diadikasies. Christo, mporei na theoreis oti
> exeis poli kali aisthisi tou xioumor, alla polles fores den ksereis poia
> einai ta oria. Sevasou tin aksioprepeia ton allon. (akoma kai afton pou

Mia xara einai to xioymor toy, alla den einai to xioymor toy ka6e flwroy
poy vgainei stis thleoraseis kai mas prizei me xazoxaroymena. Einai
pnevmatwdes kai oksy, an kapoioi parekshgoyntai as pane na kanoyn ena
mpanaki na xalarwsoyn.

Oson afora gia diagrafes, tria xronia poy eimai edw mesa den 6ymamai na
egine pote diagrafh, ara topo6ethseis toy styl:
"An aftin ti simperifora tin eixe sxedon opoiodipote allo melos tis
listas, einai apolitos sigouro oti tha eixe apomakrinthei me tipikes
diadikasies"
einai genikothtes kai den xrhsimevoyn se tipota allo apo th dhmioyrgia
entypwsewn. Den yparxei mia politikh gia toys men kai allh gia toys de.
Einai mia gia oloys.

Epeidh ton teleytaio kairo yparxei ena entono klima antipara6esewn, gia
pshloy phdhma tis perissoteres fores, kalo 6a hto na kleisete ta PCia,
na parete thn kopela sas kai na pate na xalarwsete se kamia paralia
giati den paei allo ayth h katastash. Poly sovara pernoyn orismenoi ton
eayto toys kai mas koyrazoyn.