Increasing a diskette density (was Re: mp3+floppy)

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Jun 13 18:17:01 EEST 2001

On Tue, Jun 12, 2001 at 10:55:31AM +0300, DJ Art wrote:

> το κάνω CC: πίσω στη λίστα μήπως φανεί ενδιαφέρον και σε κάποιον άλλον.
>
> Αυτό το πράγμα εγώ το είχα ακούσει για πρώτη φορά πριν πολλά πολλά
> χρόνια (στην εποχή του DOS) και ήταν επειδή δεν μας χωράγανε οι 1.2
> δισκέττες :-)
>
> Το συνάντησα ξανά στο Linux μια περίοδο που "έπαιζα" με τις bootdisks
> (hand-made bootdisks :)
>
> Παραθέτω λοιπόν, το αντίστοιχο section από το Bootdisk Howto. Το πράγμα
> είναι απλό, αντί να κάνεις μια δισκέτα fdformat /dev/fd0h1440, την
> κάνεις π.χ. fdformat /dev/fd0h1600 και κερδίζεις χώρο.

..[snip]..

  Ένα σχόλιο από μέρους μου για το fdformat: μην το χρησιμοποιείτε.

  Αντί αυτού, βάλτε μια σχετικά πρόσφατη έκδοση των fdutils (από την 5.0 και
μετά), και κάντε τη δουλειά σας με το superformat. Είναι κλάσεις ανώτερο,
κάνει χίλια κόλπα στο θέμα της αύξησης του χώρου της δισκέτας, και έχει και
αναλυτικότατη τεκμηρίωση υπό την μορφή του texinfo. 'nough said.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr