kde2 kai elliniko pliktrologio se RH7.1

Dimitris Trifonopoulos dtrif at yifan.net
Wed Jun 13 00:17:02 EEST 2001

II> As to anaferw gia opoion to xreiazetai :

II> Epeksa ligo se RH7.1, wste na exw Elliniko pliktrologio
II> me tis elaxistes dynates allages.

Basismenos sta dyo mail twn k. I.Ioannou kai Yianni Belia prospathisa
na vro ton pio syntomo dromo gia ellinika  sto SuSE 7.1 Pro me KDE
2.1.1

1)yast-Install Settings-Select Language-Hellenic
2)Sto /usr/X11R6/lib/X11/xkb/rules/xfree86.lst allazoume apo
      gr            Greek  se
      el            Greek
3)    cd  /etc/X11/xkb/symbols
      ln -s gr el

Apo ekei kai pera ftiaxnoume ta fonts sto KDE kai
epilegoume keyboard layout. Oxi, den mporo na valo oute ego to
Ctrl+Shift i to Alt+Shift gia syndyasmo allagis pliktrologiou alla den
me stenoxorei.
(Y.G. Gia na exoume kai elliniko simaiaki sto kxkbd :
      cd /opt/kde2/share/locale/l10n
      mv gr el
      (To path einai sto /opt/kde2 sto SuSE anti gia to /usr. An
      kanoume ln -s gr el tote tha mas vgazei sto "Xora kai Glosses"
      toy KDE-Control-Panel dyo "Ellades"  stin epilogi xoras, mia me
      gr kai mia me el. Protimo tin metonomasia.))

--
Best regards,
 Dimitris                            mailto:dtrif at yifan.net