Gia na sovareytoume...

None Atall linux_meis at yahoo.com
Tue Jun 12 11:04:01 EEST 2001

  Paidia gia na sovareytoume ligo!
Prwton, opws elege kai enas filos mou,
ta MSwindows einai gia tous "xesthdes"!
(mhn parexhgh8w :)) To linux xreiazetai
kotsia gia kapoion. Toulaxiston vevaia prin
merika xronakia me tis 8eikes epoxes tou
Slackware. Oti htheles to ekanes me to xeraki
sou kai me enan editor. Twra oles oi etairies
prospa8oun na to feroun pio konta ston xrhsth
kai gi'ayto dhmiourgountai ola ta provlhmata.
Em sou leei kapios, to linux den trexei se
p200MMX. Kala eimaste me ta kala mas? Egw eixa
valei linux se enan 486 33MHz kai 12Mb mnhmh, kai
etrexa oxi mono X (fvwm), alla kai xilia dyo.
(PROSOXH mhn parexhgh8w, aplos na tonisw 8elw).
Me liga logia, to ay8entiko LINUX=Psaximo,diavasma.
To kalo omws einai pws mporeis na kaneis oti
akrivws 8eleis, den exeis periorismous. Aplos einai
ligo dyskolo gia na to petyxeis. Alla, paidia, ayth
den einai kai h omorfia tou? PROSOXH!! Mhn mperdeveste
me ta MSwindows pou ta exeis ola sto piataki!
To linux den einai etsi. Kala einai na to valoume oloi
kala mesa sto myalo mas, kai na mhn exoume tetoies
apaithseis...

                     Dhmhtrhs.

=====
  Dhmhtrios Meidanis
-Degree in Mathematics, University of the Aegean.
-Master in Computer Architecture and Digital
 Systems, University of Crete.
  Greece.