Evlogo erotima!!!!!!!!!!!!!!!

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Tue Jun 12 02:09:03 EEST 2001

On Mon, 11 Jun 2001, you wrote:
> Tha ithela na rotisw tous apantaxou (tis listas) ena (evlogo) erotima to opio apodikniei poso oriaka exw ftasei me to linux
> exw ena 200mmx me 32 ram kai tha ithela na rotisw ean aksizei na valw kapio linux telefteas ekdosis
> prospathisa na valw to corel alla xathika stin kiriolexia ase pou itan kai pio argo kai apo ta windows
> meta prospathisa na valw to suse 7.0-7.1 kolaei me to pou to bootaro apo to cdrom
> fovame oti me to mixanima mou den mporw na kanw kai pola !!!!!!!!
> tha eithela na me simvoulepsei kapios ti  na kanw (ean mporw fisika kai den agonizomai tsampa).
> [...]

Διαισθάνομαι οτι μάλλον το θές το μηχάνημα για προσωπική χρήση?
Λοιπόν, σίγουρα αξίζει τον κόπο να βάλεις Linux, για τους εξής
λόγους: Πρώτα απ' όλα, όσο θα σέρνεται το μηχάνημα με τα Win95
(φαντάζομαι ούτε συζήτηση για 98, έ?) τόσο θα σέρνεται και με τα Χ
Windows. Δεύτερον, τα πράγματα που μπορείς να κάνεις με το Linux και
με μια καλή και πλούσια διανομή, είναι πραγματικά άπειρα, και δεν
μπορείς να τα κάνεις αυτά στα Windows. Αρκεί βέβαια να μην
παραφορτώσεις το μηχάνημα, όπως είπε και ο κ. Ιωάννου. Το ωραιότερο
δε απ' όλα είναι οτι τα πράγματα που μπορείς να κάνεις με το Linux
δεν χρειάζονται κάν μεγάλες απαιτήσεις, γιατί δεν χρειάζονται κάν
γραφικό περιβάλλον. Γι' αυτό μπορείς και να τα κάνεις ακόμη και σε
έναν αρχαίο 386, πολλώ δε μάλλον σε έναν 200 mmx (δεν χρειάζεται να
αποχωριστείς και τα X). Don't worry, με το μηχάνημά σου μπορείς να
κάνεις πάρα πολλά.
(Παρεπιμπτόντως, αν είσαι αρχάριος, μη σε φοβίζει η
γραμμή εντολών, για πολλά πράγματα είναι καλύτερη και από το γραφικό
περιβάλλον, και την έχουμε πάρει αδίκως από κακό μάτι.)

Διαισθάνομαι επίσης οτι μάλλον διστάζεις λίγο επειδή σου κόλλησε το
suse που δοκίμασες να βάλεις? Χαλάρωσε, και πες στη λίστα το πρόβλημά
σου να σε βοηθήσουμε! Γράψε σε ποιό ακριβώς σημείο σου κολλάει, και
τι σου λέει ακριβώς. Ακριβώς όμως, έ?
Και πάντως υπ' όψιν οτι το Linux θέλει ψάξιμο (πρώτα) και διάβασμα
(αμέσως μετά), και στο λέω επειδή λες πως χάθηκες με το corel.

Το ερώτημα για τη λίστα, στο οποίο δεν ξέρω να απαντήσω και άρα
χρειάζονται τα φώτα των παλαιοτέρων, είναι το εξής: Ο φίλος μας τον
συμφέρει καλύτερα να βάλει κάποια παλιότερη διανομή, ή είναι εντάξει
με τις καινούργιες. Ή πιο συγκεκριμένα, τα παλαιότερα μηχανήματα
μπορούν να σηκώσουν καλά τους πυρήνες 2.4.x, τα Χ 4.x, το KDE 2.x,
κλπ? Ιδίως για τον πυρήνα, θα το βαρύνει περισσότερο, ή μηπως μπορεί
και να δώσει έξτρα ταχύτητα στο αργό μηχάνημα? (Ομοίως και για τα Χ).

--
"You Earth people glorified organized violence for forty centuries.
But you imprison those who employ it privately."