Linux apo to tipota....

Bill Nikolopoulos billy at mycosmos.gr
Mon Jun 11 14:02:01 EEST 2001

Efaga tin proigoumeni ebdomada prospathontas na ftiakso ena linux apo tin arxi.
Ola oraia ola kala exo kai tin perl mou kai gcc kai ola ta aparaitita gia na doulepso.

Bgike sinolika giro sta 120 MB. Gia tin egkatastasi apla to kano ena tar.gz, mia boot, mia root disketta, ftiaxno ena partition sto neo mixanima kai to rixno mesa kai ena MAKEDEV kai eimai OK.

Pios kalos kirios tha boithisi na ftiaksoume ena ipotipodes installation oste me ena CD na eimaste OK ???? I ean to exoume se live filesystem apo to cd opoios kapoia palia Slack...?

Kathe boitheia euprosthekti......

Thanks