compatibility? AMD K6-2 333MHZ

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Sun Jun 10 20:48:01 EEST 2001

On Sat, 09 Jun 2001, you wrote:
> Eχει ακουσει κανεις ή εχει δει στην πραξη καποιο προβλημα με linux και
> επεξεργαστες AMD K6-2 333MHz;

Μιας και απ' ότι βλέπω κάθε κάτοχος συστήματος με AMD K6-2 το
ανακοινώνει στη λίστα, έτσι και εγώ ευπειθώς αναφέρω οτι ο K6-2 μου
στα 400ΜΗz δουλεύει άψογα εδώ και ενάμιση χρόνο (από τότε δηλαδή που
 του εγκατέστησα Linux και μετά). Και για την ακρίβεια, το μηχάνημα
"πετάει" (στα 40.000 πόδια με Mach 3,3+), χωρίς να μου κάνει ούτε μια
ανατάραξη.

> ...αλλοτε "σκαει" στα πρωτα σταδια που αρχιζει να αναλυει το
> μηχανημα σε text mode (και μου εμφανιζει τα περιεχομενα των
> καταχωρητων και stack) και αλλοτε οταν ξεκινησει η διαδικασια
> εγκαταστασης των πακετων παγωνει.

Μμμμμ... Αν συνέβαινε κάτι με τον επεγεργαστή, θα κόλλαγε συνέχεια σε
ένα συγκεκριμένο σημείο. Ακούγεται περισσότερο για μνήμη...
Μια στιγμή όμως. Εκεί που σε κόβει σε text mode και σου δείχνει
καταχωρητές, δε σου λέει κάτι? Τίποτα για memory dump, kernel panic,
core dump, bad sector, κτλ, κτλ, κτλ??? Κάτι πρέπει να σου λέει. Αν
δε σου κάνει κόπο σημείωσε το και γράψε το στη λίστα. 98% θα πάρεις
μια ακριβή απάντηση.
Επίσης, σε ποιό σημείο ακριβώς της εγκατάστασης των πακέτων παγώνει?
Τι ακριβώς λέει (αν λέει κάτι)? Δεν ανταποκρίνεται καθόλου το
πληκτρολόγιο? Φαντάζομαι οτι χρησιμοποιείς γραφικό πρόγραμμα
εγκατάστασης: Δοκίμασε να πατήσεις Alt+F1, F2, κτλ, έως Alt+F12 ώστε
να σου δείξει τις διάφορες text consoles, σε κάποια από αυτές μπορεί
να υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον μήνυμα.

> Δοκιμαζω μεχρι στιγμης RH7, MANDRAKE 7 και 8.

Επομένως μπορείς να απαντήσεις στο ερώτημα αν ίσως φταίει το cd
εγκατάστασης. Το πρόβλημα αυτό στο κάνει ΚΑΙ στις τρείς
προαναφερθείσες διανομές?
Πάντως πληροφοριακά εγώ έχω SuSE (έκδοση 6.3). Γνώμη μου είναι
(*γνώμη*, *ΜΟΥ*, thus no flames plz) οτι είναι καλύτερη επιλογή για
αρχαρίους: είναι ιδιαίτερα καλοστημένη και πλήρης σα διανομή, και το
εργαλείο διαχείρησης συστήματος, το YaST, είναι επίσης πολύ
οργανωμένο. Καθώς μάθαινα και γω στην αρχή, με βοήθησε πολύ αυτό το
καλό στήσιμο, περισσότερο από το οποιοδήποτε windows-like εργαλείο
(linuxconf, drakconf, κτλ). ¶, και όταν την εγκατέστησα δούλεψε με
την πρώτη!
Συνεπώς ξέχνα τα windows (εξάλλου δεν έχουν KAMMIA σχέση με το
Linux), και μην επιλέγεις διανομή με βάση ποιά είναι πιο
windows-like. Αν θες να βάλεις Mandrake, βάλε, αλλά το κριτήριό σου
να μην είναι αυτό.

> ...το θεμα τωρα ειναι πως
> μπορω να εξακριβωσω αν οντως εχει προβλημα (δεδομενου οτι στα win
> ειναι οκ).

Hmmm... I guess you can't! (Για τον επεξεργαστή μιλάμε πάντα)...
Θα έλεγα πάντως να κάνεις το εξής, με τη σειρά: 1) να αναφέρεις στη
λίστα τις λεπτομέρειες που σου είπα παραπάνω, όλο και κάποιο νόημα θα
βγεί, όπως και ποιά CD ποιών διανομών δοκίμασες, τι διαφορετική μνήμη
δοκίμασες, κτλ., και 2) να δοκιμάσεις τις διάφορες ρυθμίσεις στο bios
και τα υπόλοιπα που σου προτείνει η λίστα.
Όλα αυτά εφ' όσον ήδη έχεις δοκιμάσει διαφορετική μνήμη και
διαφορετικό CD εγκατάστασης, all right!
Και don't worry, δεν ισχύει αυτό που σου είπαν περι kernel module.
Αλλοίμονο αν χρειαζόταν ειδικό kernel module για κάθε μοντέλο
επεξεργαστή.

Good luck με το linux!

--
"There are always alternatives."
	-- Spock, "The Galileo Seven", stardate 2822.3