Dieksagogi Diimeridas / install festivall stin KRHTH!

DJ Art djart at linux.gr
Sun Jun 10 12:12:12 EEST 2001

On Saturday 09 June 2001 12:21, evidio wrote:

> 3anadiatupwnw loipon: to defrag apo to spiti einai peritto.
>An den pidteueis, katebase to se tarball,

Δεν είναι θέμα αν το πιστεύω εγώ. Εγώ μιλάω για το installfest και εσύ
μιλάς για τις δυνατότητες του parted.

1) Τους χαλάει (τους εγκαταστάτες) όσοι έχουν Windows να έχουν κάνει
πρώτα defrag ?

 όχι, δεν τους χαλάει καθόλου, γλιτώνουν κι από έναν κόπο 10
δευτερολέπτων.

2) Αποκλείεις το ενδεχόμενο όταν κάνει resize το parted να πέσει το
ρεύμα ? όχι, επομένως τους χαλάει να μην ανακατευτούν με αυτό ?? όχι,
δεν τους χαλάει καθόλου.

3) Το parted δεν είναι ευρέως δοκιμασμένο. Μπορεί να λειτουργεί σωστά
σε σένα και σε μένα με το "στρωμένο" μας h/w, αλλά δεν το εμπιστεύεσαι
για μια μαζική δουλειά με μαζικό hardware πολύ πιθανότατα "του κιλού".

> Giati apoluth asfaleia dedomenwn 8a exeis mono me backup.

Προφανώς, αλλά το 90% αυτών που θα πάνε στο fest θα πούνε: "Δεν έχουμε
πάρει backup, αλλά δεν θέλουμε να χαθούν τα δεδομένα μας".

Το πιάνεις τώρα ? όσο λιγότερο ανακατευτείς, τόσο το καλύτερο και για
τις 2 μεριές.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras