compatibility? AMD K6-2 333MHZ

orck orck2 at yahoo.com
Sat Jun 9 05:43:01 EEST 2001

Eχει ακουσει κανεις ή εχει δει στην πραξη καποιο προβλημα με linux και
επεξεργαστες AMD K6-2 333MHz;
Eχω τον εν λογο επεξεργαστη και παρουσιαζει προβληματα κατα την
εγκατασταση, αλλοτε "σκαει" στα πρωτα σταδια που αρχιζει να αναλυει το
μηχανημα σε text mode (και μου εμφανιζει τα περιεχομενα των
καταχωρητων και stack) και αλλοτε οταν ξεκινησει η διαδικασια
εγκαταστασης των πακετων παγωνει. Δοκιμαζω μεχρι στιγμης RH7, MANDRAKE
7 και 8.
Στην http://www.linuxdoc.org/HOWTO/Hardware-HOWTO/cpu.html#AEN302 λεει
καποια ανησυχητικα για τον AMD αν και δεν ειναι ακριβως στα 300 ουτε
ξερω αν ειναι παλια εκδοση ο επεξεργαστης, το θεμα τωρα ειναι πως
μπορω να εξακριβωσω αν οντως εχει προβλημα (δεδομενου οτι στα win
ειναι οκ).
Υπαρχει κατι αλλο που μπορω να διαβασω και μου διαφευγει;
(συγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα δεν μπορουσα να το επριγραψω αλλιως)
Ευχαριστω...