Compile error message

Konstantinos Pistiolis kpistiolis at yahoo.com
Fri Jun 8 19:24:00 EEST 2001

--- Spyros Dimas ?Spyros.Dimas at liaison.gr? έγραψε: ?
Geia sas!
?
? Exo to eksis problima. Xrisimopoio RedHat Linux 7.0
? kai anabathmisa ton
? Kernel se 2.2.19. Alla otan piga na kano make
? bzImage (afou exo kanei make
? dep clean) ebgale to parakato minima.
?
? kgcc: cannot specify -o with -c or -S and multiple
? compilations
? make[4]: *** [emc_qla2x00.o] Error 1
? make[4]: Leaving directory
? `/usr/src/linux-2.2.19/drivers/scsi/emc_qla2x00?
? make[3]: *** [emc_qla2x00.o] Error 2
? make[3]: Leaving directory
? `/usr/src/linux-2.2.19/drivers/scsi?
? make[2]: *** [first_rule] Error 2
? make[2]: Leaving directory
? `/usr/src/linux-2.2.19/drivers/scsi?
? make[1]: *** [_subdir_scsi] Error 2
? make[1]: Leaving directory
? `/usr/src/linux-2.2.19/drivers?
? make: *** [_dir_drivers] Error 2
?
? Mipos mporei kapios na boithisei. To periergo einai
? oti tis proalles
? doulepse. Euxaristo!
?
To problima paroysiastike ston kgcc ston opoio do8hkan
la8os orismata (-o, -c -S  klp.)
steile loipon kai thn entolh poy xtyphse

To 'make' den kanei tipote allo apo to na kalei ton
compliler linker klp, me ta katallhla orismata, kai na
stamataei me error otan to compile apotyxainei.
Ayto to exw ksanadei. To 'make' den trexei th swsth
entolh kai o kgcc paraponietai. Emena moy to ebgaze
otan to make anti gia
     'gcc -o file.o -c file.cpp' etrexe
     'gcc -o -c file.o file.cpp'
An einai ayto, einai problhma toy make, poy den kserei
me poia akribws entolh na kanei compile to
sygkekrimeno arxeio, kai synh8ws ofeiletai se la8os
ekdosh toy make, h la8os makefile.

Kostas