Windows 2000 pro

Evripidis Papakostas evris at oedipa.eeea.gr
Fri Jun 8 14:33:01 EEST 2001

John Salatas wrote:

> Exei kaneis dokimasei na balei ena PC me Windows 2000 Pro se diktyo me linux
> server?
> Otan pao sta 2000 na tou oriso domain mou bgazei kati entelos asxeta minimata
> diaforetika kathe fora :-(

signomi prokatavolika gia to yfos mou, alla exei katantisei pligma o
typos aftos tis erotisis. Einai oi erotiseis pou milane gia ena soro
asxeta pragmata kai blah blah blah tsoup kapoia stigmi anaferoun tin
leksi linux kai ara kalyptontai apo to peplo tis sinadelfikotitas pros
omoiopathi linuxa, kai sinepos ftanoun na perimenoun apantiseis tou
styl: anoikse to network, pigaine ekei, grapse to tade, .... den einai
omos etsi. to na min boreis na pareis ta mails sou apo to Outlook, na
min boreis na rithmiseis to DNS sou apo NT, i to na min boreis na
rithmiseis sta windows sou to domain sou i ton DNS sou, i to gateway sou
den einai o skopos gia ton opoio ftiaxtike, diavazoume afti ti lista.
Alloste apo ton tropo pou tithetai i erotisi fainetai nomizo kathara pos
to prob den einai kan ta windows. einai elipsi gnosis kai adiaforia
psaximatos pou einai isos akoma pio enoxlitiko? ti ennoeis linux server?
DNS server? ti asxeta minimata einai afta? posa diaforetika exeis dei?
100? 2000? ti akrivos zitas? pos na to kaneis sta win? pos na to kaneis
se linux? poio?

apanto me dio loipon enallaktikes apantiseis:

1) zita apo tin etairia pou sta poulise na sou lysei to provlima tous.
to na min paizoun ta win se ena anomoiogenes perivallon den einai
provlima tou linux. to na min paizei to linux, nai, afora tin lista. to
allo afora tin etairia pou ta paragei kai esena pou ta pliroses kai
douleia dne kaneis.

2) Einai ta Windows 2000 Pro afta pou exeis. afto simainei pos prepei na
eisai konta sto epipedo Pro gia na ta koumantareis. Allakse windows, i
mathe na ta rythmizeis. exoun mi Pro ekdoseis, exoun manuals, exoun
sites, exoun listes, exoun help, exoun sindetires.

kai pali signomi file John Salata, alla nomizo oti to na sou kanoume
kalo kai na perasei asxoliasto, simainei na kanoume megalytero kako se
olous toys ypoloipous mas.