RAID controller problem

Stratos Zolotas szolotas at greektelecom.com
Fri Jun 8 12:27:01 EEST 2001

Αγαπητοί φίλοι,

Είναι η πρώτη φορά που γράφω στην λίστα αλλά είναι και η πρώτη φορά που
προσπαθώ να κάνω κάτι αρκετά σύνθετο (τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα)
και εξηγούμαι:

Έχω εγκαταστήσει την διανομή SuSE 7.1 pro σε έναν HP Netserver E800 με έναν
Adaptec 2100S Raid contoller. Αφού κατάφερα το σύστημα να κάνει boot από το
array (raid-1, δύο δίσκοι 9.1 GB) αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Κατά την
διάρκεια του boot και συγκεκριμένα αφού έχει φορτωθεί το module του adaptec
το σύστημα κολλάει με το παρακάτω μύνημα

SCSI disk error : host 0 channel 0 id 0 lun 0 return code = 10000
I/O error dev 08:03, sector 9190344
Init : cannot execute "/sbin/mingetty"
Init : Id "6" respawing too fast : disabled for 5 minutes
Init : no more processes left in this runlevel

και το σύστημα κολάει.

Αν μπουτάρω με την installation disk του SuSE, φορτώσω το απαραίτητο module
για τον adaptec και αντί να ξεκινήσω την εγκατάσταση, επιλέξω "Boot
installed system", το σύστημα ξεκινάει κανονικά.

Έφαγα αρκετό καίρο για να καταφέρω να φτάσω μέχρι εδώ αλλά φαίνεται ότι έχω
κολήσει.
Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.

Να είστε καλά!!

Στράτος Ζολώτας