Mail handling me NT kai sendmail

Panagiotis Malakoudis pmal at space.gr
Thu Jun 7 16:13:01 EEST 2001

Fainete pos gia to support.teilam.gr den yparxei MX record ston DNS eno gia to
teilam.gr yparxei.
Otan to stelneis stin IP ftanei sto linuxaki sou giati den xreiazete na kanei
resolve.
O support at support.teilam.gr pos diavazei ta mail tou apo ton linux server? Me
pine? Me pop3? Yparxei popper sto Linux?
Rije mia matia sto nslookup pou ekana gia na katalaveis ti enoo.

> support.teilam.gr
Server:  < omitted >
Address:  <omitted>

teilam.gr
 origin = uranus.teilam.gr
 mail addr = administrator.teilam.gr
 serial = 106
 refresh = 3600 (1H)
 retry   = 600 (10M)
 expire  = 86400 (1D)
 minimum ttl = 600 (10M)

> teilam.gr
Server:  <omitted>
Address:  <omitted>

teilam.gr preference = 10, mail exchanger = uranus.teilam.gr
teilam.gr preference = 1, mail exchanger = mail.teilam.gr
teilam.gr preference = 20, mail exchanger = support.teilam.gr
uranus.teilam.gr internet address = 195.130.78.202
mail.teilam.gr internet address = 195.130.78.202
support.teilam.gr internet address = 195.130.78.209

--
Panagiotis Malakoudis - Systems Administrator
Technical Division