Please help init-2.04#

panosg panosg at x-treme.gr
Thu Jun 7 15:43:01 EEST 2001

Παρακαλώ βοηθήστε
Κατέβασα από το internet το mandrake 8 και το έκανα εγκατάσταση αλλά ενώ
γίνεται κανονικά η εγκατάσταση μόλις κάνει boot ο υπολογιστής και με βγάζει
στο μενού του Lilo πατώντας την επιλογή linux απλά με βγάζει σε γραμμή
εντολής γράφοντας αυτό ..
 init-2.04 #   και δεν γίνεται τίποτα άλλο αν και στην εγκατάσταση έχω
επιλέξει αυτόματη φόρτωση γραφικού περιβάλλοντος
εάν δώσω την εντολή startx δεν γίνεται τίποτα έχω δοκιμάσει εγκατάσταση απλή
expert και ότι άλλο υπάρχει αλλά δεν έχω καταφέρει να δω γραφικό περιβάλλον
και επειδή είμαι πολύ αρχάριος εάν δεν βοηθήσετε μάλλον δεν θα δω kde με
τίποτα
ακόμα κάτι που προσπάθησα και ενώ είμαι στο promt ( init-2.04# )
προσπαθώντας να κάνω login σαν root παίρνω το ακόλουθο μήνυμα Άγνωστος
χρήστης η λάθος password
εάν προσπαθήσω να κάνω exit μου δίνει το μήνυμα kernel panic attempted to
kill init

Ευχαριστώ για την βοήθεια

Παναγιώτης
panosg at x-treme.gr