Prosoxi stis ekfraseis (WAS Re: Collocation facilities?)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Jun 7 11:47:00 EEST 2001

Στις Wed, 6 Jun 2001 23:24:10 +0100
George Daflidis-Kotsis <gdk at demon.net> έγραψε:

<snip>
> Den kathgorhsa kanenan epeidh diafwnei mazi mou, mia upo8esh ekana, auto
> pou edw lene "educated guess". Exontas dei to pws skeftontai kai
> douleuoun
> oi perissoteres sthn Ellada, exontas dei to ufos tou kuriou apo thn
> internet
> hellas pou se diafores faseis exei arpaxtei opote peftei o logos sthn
> h8ikh, sth deontologia kai sthn taktikh lupamai alla katallhgw sto
> sumperasma pws den 8ixthke epeidh exw adiko alla epeidh exw dikio.

<snip>
Kati den katalabame.
Apantaw kai stous dyo taytoxrona gia na apofeygoume ta polla mails :-)
Den exw KANENA problima, na tin peis se kapoion an apantaei asxima,
eirwnika, me yfos klp. Den exw kanena problima pou tin eipes (i
opoiosdipote allos thelei na tin pei) ston gkoul, ricudi, kabriani,
opoiondipote.

Ayto sto opoio exw problima, einai to na "pernas" tin idea, pws oti leei
to leei epeidi "tou thiksame ta oikonomika tou symferonta", kati to opoio
safws den isxyei.

San na sxoliasei kapoios tin apantisi tou GDK kai na pei :
"Ta leei ayta giati o megalos provider tou ekswterikou ston opoio
doulevei, proetoimazetai na anoiksei ypokatastima stin Ellada, kai aytos
"trantazei" ton antagwnismo gia na erthei san messias, i moni eykaireia
tou apotyximenou na gyrisei stin Ellada". (an ayto se ekane na gelaseis
kai oxi na tsantisteis, einai epeidi stin laspologia eimai skrapas. Alloi
omws exoun Master sto thema, opote min koimasai ysixos :)

San na sxoliasei kapoios tin kinisi mou prin 3 xronia na zitisw na
bgaloume anakoinwsi gia ton EPAK san syllogos, kai na pei oti ta lew ayta
epeidi doulevw stin Forthnet (pou tote douleva). Les kai eixa pososto apo
ta kerdi tis FORTHnet
H san na sxoliasei kapoios to sig mou kai na mou pei oti einai to bazw gia
na pernaei sta archives tis Listas to IT-Jobs.

An ayta sou fainontai xaza, se pliroforw oti exoun ginei, kai exoun
"perasei" aytes oi idees, oi opoies bebaia den exoun kamia sxesi me tin
pragmatikotita.

Ligoi kserane oti o gkoul doulevei stin Internet Hellas, mexri esy na to
anafereis. Kai malista aytoi oi ligoi pou exoun syzitisei gia douleies
mazi tou (san internet hellas) kai kseroun poly kalytera apo mena kai sena
to ti collocation facilities prosferei i etaireia stin opoia doulevei kai
ti poiotitas einai i DEN einai.

Mono pou, o Giorgos (kai o kathe Giorgos) DOULEVEI ekei. Koinws, den einai
diki tou i etaireia. Misthoforos einai, opws oloi mas. Gi ayto griniazw.
Giati, me ayton ton tropo, ton fimwneis. Yponnoeis pws OTIDIPOTE pei, to
leei logw tou oti doulevei stin Internet Hellas. Les ki an ayrio allaksei
douleia, tha allaksei kai apopseis, i gnwmi.

Elpizw na egine katanoiti i thesi mou kai na min xreiastei na epanelthw.

> Filika.

Ki apo mena, bebaia, efoson den exoume tipota na xwrisoume metaksy mas,
asxeta me tis opoies etaireies doulevei o kathenas.

--
Μιχάλης Καμπριάνης