Prosoxi stis ekfraseis

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Thu Jun 7 10:05:01 EEST 2001

Αγαπητέ Μιχάλη,
Νομίζω ότι ο λόγος που ο φίλος μας απάντησε στον
κύριο Ρικούδη "σου θίξαμε το μαγαζί" είναι μόνο
και μόνο η αλλαζονική συμπεριφορά του τελευταίου.
Το ύφος του "κόψτε το thread γιατί μου πρήξατε τα  αρ...
και δεν μπορώ να ακούω χαζομάρες από άσχετους"
ήταν υπέρ το δέον προκλητικό. Και στους οκτώ μήνες
που παρακολουθώ στενά τη λίστα, δεν θυμάμαι ο
κύριος Ρικούδης να έχει στείλει κάποιο μήνυμα για
να βοηθήσει κάποιον. Μόνο αφ' υψηλού πικρόχολα
σχόλια θυμάμαι.   Και τώρα έρχεσαι εσύ και μας λες
ότι ο φίλος μας που του απάντησε είναι ανήθικος...

Έχε δε υπόψη σου ότι σε πρόσφατη συνάντηση του
Hellug, ειπώθηκε το εξής  από γνωστά μελη (τα οποία
δεν έχω την άδειά τους να κατονομάσω):
"Ποιος νομίζει ότι είναι και  μιλάει έτσι; Κόψτον από τη
λίστα κι ας είναι ο Ρικούδης.."

Και κάτι ακόμη, εγώ που προσπαθώ να  μάθω όσα
περισσότερα μπορώ και να βοηθήσω το σύλλογο
(και άλλοι σαν εμένα), πώς νομίζεις ότι βλέπω αυτήν
την ελιτίστικη και (προφανώς) αλληλοϋποστηριζόμενη
ομάδα;

Με μεγάλη εκτίμηση,
Νίκος Κανελλόπουλος
http://nk.wzpro.net