386 os termatiko

Kostas Pipilas pilotos at hellug.gr
Wed Jun 6 01:33:11 EEST 2001

Parakato para8eto ena mini howto gia osoys 8eloyn na
kanoyn ton palio toys 286,386 ktl dumb terninal se ena
linux box.

Ti xreiazesai:
a)ena ypologisth na trexei linux
b)ena 8088 'h 8086(286,386,K6-II ktl einai ok)
c)ena seiriako kalodio gia na toys syndeseis(null-modem cable)
d)mia boot disk gia ton 386 soy kai mia akomh "ka8arh"

Ti prepei na kaneis:
a)phgaine ston ypologisth poy exeis to linux kai anoixe
  to arxeio /etc/inittab ('h opoy alloy brisketai) kai
  pros8ese thn parakato grammh sto telos toy arxeioy:
  S1:23456:respawn:/sbin/getty ttyS1 DT9600 vt320
  Ayto epitrepei ston ypologisth soy serial connections
  xrhsimopoiontas thn deyterh seiriakh soy (COM2 sto dos).
  An 8es na to baleis sthn proth bale anti gia ttyS1 to ttyS0.
b)sigoyrepsoy oti exeis egatesthmenh thn entolh getty.
  An oxi katebase thn: http://www.zbottech.com/d/wd/112.htm
  (prohpo8eto oti brisketai ston katalogo /sbin)
  Gia na diabasei to systhma to /etc/inittab plhktrologhse
  thn entolh : init q (ektos kai an eisai syni8ismenos apo
  ta winslows na kaneis restart me ka8e nea allagh:-)
c)syndese to kalodio stoys ypologistes kai anapse ton 386.
  Den xreiazetai na exeis hard disk mono mia ms-dos boot disk.
  Bootare to systhma patontas SHIFT gia na mhn forto8ei
  tipote.Meta katebaze to arxeio kermit 3.12:

http://www.sorgonet.com/8086/8088_linux_dumb_terminal/Kermit_Terminal_for_Linux-3-12.zip
  kai kanto unzip sthn "ka8arh" disketa.
  Ayto einai ena ms-dos terminal emulator kai an kai ayth
  h ekdosh einai arxaia exei mikro mege8os.
d)an ebales to kalodio sthn COM2 anoixe to arxeio
  mskermit.ini kai ekei poy exei port1 bale port2
e)bale th disketa me to kermit kai trexe to programma me
  thn entolh : kermit
  Perimene ligo kai pata 'c' kai merika enter opote kai
  8a deis epiteloys thn polypo8yth login screen.
  Tora xrhsimopoieis ton palio 386 soy san dumb terminal
  gia ton ypologisth me to linux.

--
Kostas Pipilas <pilotos at hellug.gr>