386 os termatiko

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Wed Jun 6 01:30:02 EEST 2001

On Tuesday 05 June 2001 23:39, John Trachalakis wrote:
> Exo ena 386DX 40Mhz kai epeidei ton exo kai kathete anarotiomoun an tha
> itan dinaton na ton xrisimopoihso os termatiko se linux.Kati tetoio einai
> efikto?Pos tha sindeso tous dio ipologistes(Ginetai meso seiriakis i
> parallilis thiras?).Episis ti programmata prepei na xrisimoipoihso?

San linux :
mia lilte egkatastasi, arkei na exeis kai analogi RAM,
kai syndesi eite me network card (opote telnet), me seiriaki (opote minicom,
h an kaneis ppp syndesi telnet), eite me parallili (plip, opote telnet). Se
oles tis periptwseis (theoritika) mporeis na to kaneis kai X-terminal, alla
stin praksh..... den kserw, kapote me 1.2.xxxx kai slackware eixa kai X,
aytes tis meres tha to shkwnei ?

San otidipote allo, px plain dos h freedos :
enan opoiodipote eksomeiwti termatikou me seiriaki,
alliws
kapoio packet software pou na prosferei tcp/ip (pctcp h paromoio, nomizw kai
h M$ edeine tsampa ena) opote telnet

BTW, exw tin entipwsh oti apo to 1997 exw apantisei se aytin tin erwtisi
toulaxiston 3-4 fores, chk archives.

--
I.Ioannou <roryt at roryt.gr>