Collocation facilities?

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Jun 5 17:53:01 EEST 2001

On Tue, Jun 05, 2001 at 04:38:09PM +0300, Giannis Papaioannou wrote:

> Perish eixa parebre8ei se ena synedrio ths space hellas kai eixan mia
> ektenhs anafora sta parapanw 8emata kai thn ylopoihsh tous gia
> epixeirhseis me katasthmata diaskorpa se eyrya perioxh. Emena mou fanhke
> oti kanoun sobarh prospa8eia.
>
> Opws kai na exei, tous pairnei de tous pairnei, pleon einai monodromos.

Sxetika megaloi providers 8eloun de 8eloun 8a prosarmostoun, isws oxi
me ton kalutero dunato tropo alla estw kai me hmimetra kai tsapatsoulies
8a prosarmostoun. Mikroteroi, topikoi endexomenws, roviders opws p.x.
o diavlos (an den exei kleisei hdh) den tous blepw na epibiwnoun.

Filika.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]