Collocation facilities?

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Jun 5 11:32:01 EEST 2001

Hello Fotis!

  On 04 Jun 01, Fotis Georgatos wrote to All with subject "Collocation
facilities?":

 FG> Exw thn ekshs aporia, yparxoun kaloi hosting providers sthn
 FG> Ellada? Ti kserete gia to kostos, organwsh, poiothta yphresiwn?

Sthn Ellada?

Sthn Ellada...

Prwta psofhse to web hosting. To dial up htan hdh nekro kai 8ammeno. Me ta
lefta pou ebgaze enas ISP apo dial up pelates, toy htan asymforo na asxoleitai
mazi toys. Siga siga to idio egine kai me to web hosting. O antagwnismos exei
riksei toso tis times, poy kaneis pleon den 8elei na asxolh8ei m'ayto. To idio
symbainei kai me tis leased lines - ena eksairetika megalo meros pelatwn "kanei
th douleia toy" me ISDN kai static IP's. Nomizete oti 8'arghsei to colocation
na psofhsei ki ayto?

Blepw arketous ISPs se kana xrono na anarwtiountai gia poio logo yparxoyn, na
kleinoyn to magazi kai na phgainoun gia diakopes sto Karpenhsi. Ektos an baloun
ton kwlo toys katw kai paiksoun me QoS. VoIP. Video on demand. Alla ekei den
toys pairnei pia na paizoyn opws ema8an....

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.