greek in Redhat 7.1

v13 at priest.com v13 at priest.com
Tue Jul 31 18:12:01 EEST 2001

On Tuesday 31 July 2001 08:14, roryt at roryt.gr wrote:
> On Tue, Jul 31, 2001 at 12:24:10AM +0300, Nikos Kanellopoulos wrote:
> > Meta tis odhgies tou kde2-mini-howto, vlepw ellhnika sto Redhat 7.1,
> > alla otan prospathw na grapsw, to apotelesma einai: ?????????
>
> Axem :
> http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2001-June/093671.html

Ayto poy exo kanei kai doylevei, xoris na xreiastei na baleis xeri sta arxeia
tvn X, einai :

1) Exeis LC_ALL=el_GR kai LANG=el_GR PRIN fortoseis ta X
2) sto /etc/X11/XF86Config exeis:

Section "InputDevice"
    Identifier  "Keyboard1"
    Driver      "Keyboard"
    Option "XkbRules"   "xfree86"
    Option "XkbModel"   "pc104"
    Option "XkbLayout"  "el"
    Option  "XkbOptions"
 "grp:alt_shift_toggle,ctrl:ctrl_aa,grp_led:scroll" EndSection

( to parapano ftiaxnetai kai aytomata apo to xf86config)
me to poy tha anikseis ta X, tha doylevei asxetos window manager..

To mono prob einai oti sto kde, DEN prepei na xrisimopoieis to kxkb.
stis rythmiseis toy (peronalization -> keyboard layout),  bazeis san
primary layout to greek kai san keyboard layout to idio poy ebales
sto XF86Config (pc104 stin periptosh moy). Se antitheti periptosh,
ta ellhnika DEN tha doylevoyn otan fortoneis KDE.

Me ton tropo ayto, den tha exeis sthn mpara to eikonidio me thn simaia,
alla tha doylevei xoris prob to keyboard.

> roryt

<<V13>>

p.s. to parapano doylevei kai se 4.0.x kai se 4.1.0 ap'oso thymamai