greek in Redhat 7.1

roryt at roryt.gr roryt at roryt.gr
Tue Jul 31 09:14:01 EEST 2001

On Tue, Jul 31, 2001 at 12:24:10AM +0300, Nikos Kanellopoulos wrote:
> Meta tis odhgies tou kde2-mini-howto, vlepw ellhnika sto Redhat 7.1,
> alla otan prospathw na grapsw, to apotelesma einai: ?????????

Axem :
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2001-June/093671.html

> PS. Pws mporw sto Redhat na prosthesw path me grammatoseires?

Exei xfs edw kai aiwnes (apo to Redhat6.0), fiaxe to /etc/X11/fs/config
Kai bale kai kana true type pou exei kai Ellinika mesa
(/usr/share/fonts/DEN-THIMAMAI-TO-YPOLOIPO an kai an thimamai opou na to
baleis apo ekei kai katw tha doulepsei)
Apla ta bazeis ekei, rithmizeis to config, kai ksanaksekinas to xfs.

roryt